ناگفتنی عشق
دنبال چه میگردی ...(اسرار نهان)
تقسیم احساس
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید:در اینجا میخواهم از همه چیز بنویسم از احساسهایم از درد هایم .از بی مهری دیگران .از تنها وجود محض (خدایم )بیشتر میخواهم از خدا حرف بزنم واو رابا اسم نه...بلکه با مصمایش توصیف کنم خیلی ها خدایشان ذهنیست وفقط کلمه خدا را میشناسند من میخواهم از حافظ از مولانا بنویسم آنها خدا را به درستی شناخته بودند

پيوندها
دانلود آهنگ آذری و ترکی
سیب سبز (بافتنی و کار دستی )
وبلاگ دختر نازم (الای)
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان زندگی ما و آدرس elza.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 55
بازدید کل : 21219
تعداد مطالب : 14
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
عاطفه

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
پنج شنبه 12 / 2 / 1392برچسب:, :: 22:43 :: نويسنده : عاطفه

عشق در باغها نمیروید

عشق در بازار فروخته نمیشود

هر آنکو آنرا میطلبد.شاه یا گدا

سرش را میدهد تا بستاندش

چه بسیاری که کتاب های بزرگ را خواندند و مردند

هیچ یک هرگز نیاموختند.

دو حرف ونیم در عشق.

""باریک است راه عشق . هرگز "دو " را در آن جای نیست تا"من" بودم "خدا " نبود ...حالاکه "او" هست "من" نیستم

 

یعنی من همان منیت وخدا محال است در یکجا باشند کسانی که هم "من" دارند وهم میخواهند خدا را در درونشان داشته باشند دچار دوئی هستند کسی که منیت ونفس اماره داشته باشد خدا هرگز در قلب او نفوذ نمیکند مگر اینکه منیت رادر خود بکشد وخدا را در آ ن جای دهد چنانچه دو نفر در یک صندلی جا نمیشوند تا یکی بلند نشود دیگری نمیتواند بنشیند تا "من " شما از شما برنخیزد خدا در آن سکنی نمیکند.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: